31 de març, 2011

Nova imatge pels Clàssics


La nova anyada 2010 dels Albet i Noya Clàssic, s’enceta amb una nova imatge per aquests tres vins: Xarel·lo en blanc, Pinot Noir-Merlot en rosat i Tempranillo en negre.

Aquesta gamma, ve ara vestida amb una nova etiqueta més acolorida i moderna. L’etiqueta dels clàssics ha deixat de ser tant tradicional, per passar a una línia més actual i avantguardista.

Sens dubte és una imatge que destaca per la seva nitidesa en haver substituït els xiprers amb plumilla, per xiprers en aquarel·la de “Gerard Medina” i els seus colors pastellats, però llampants, uns colors que subliminalment identifiquen molt bé el producte que hi ha dins l’ampolla.

En el Xarel·lo Clàssic, els colors dominants de verds i notes de groc volen expressar un vi blanc jove, fresc, aromàtic, amb notes de flors blanques d’ametller i taronger i de poma verda, amb gustos de codony i poma essent la genuïna expressió del Xarel·lo quan es vinificat i consumit com a vi jove, mentre que si es consumeix en el seu segon, tercer o fins i tot quart any, evoluciona cap a notes més complexes, agafant volum en boca i apareixent les notes minerals dels terres calcaris com els Costers de l’Ordal , la zona on el Xarel·lo ofereix la seva màxima expressió .

Els xiprers rosats del Pinot Noir Merlot Clàssic, identifiquen un vi rosat afruitat, amb unes notes olfactives i gustatives de fruits vermells com la grosella, els gerds, les maduixes i les cireres, que son les banderes d’aquest gran vi rosat del 2010.

L’etiqueta del Tempranillo està molt relacionada amb el color d’aquest vi en la copa, el Tempranillo té aquells vermells foscos de tonalitat blau molt pujat, (especialment quan és jove ) quasi bé fúcsia i fins i tot dins la copa fa una mica de corona també violeta que denota la fruitositat que trobarem en nas, on apareixen les notes clares de mora i regalèssia així com cirera confitada i en boca la sedositat que trobarem sembla la textura mateixa del paper d’aquestes etiquetes.

El canvi ha estat seguint la línia que tenien aquestes etiquetes en els anys anteriors perquè el públic pugui identificar fàcilment el vi, però hem volgut cridar l’atenció i fer-los més atractius a la gent jove que s’inicien en el món del vi, buscant vins que els expressin fàcilment el que són tan visualment com en les sensacions de tast i amb una molt bona relació qualitat preu.

Així doncs l’anyada 2010, s’espera que sigui excel·lent també per aquests nous clàssics que respiren qualitat pels quatre costats i que aposten per la modernitat i la joventut tant dels vins com la del seu públic.

Wine in ModerationNota Legal